من از خدا خواستم ...
من دغدغه دارم که این روزها در سرزمینی زندگی می کنم که در آن دویدن سهم کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی است که نمی دوند.
خرید عینک آفتابی" target="_blank" >خرید عینک آفتابی 1
خيال خيس 1
عینک آفتابی" target="_blank" >عینک آفتابی 1
دوستتدارم.... 1
خرید ساعت مردانه عقربه دار 1
ساعت کاسیو 1
بهترين ها را براي بهترين ها در نظر ميگيريم 1
خرید عینک آفتابی 1
منابع وسوالات و جزوات دکترا 1
...::: پیکووال :::... 1
کشتی گیر 1
خرید عینک آفتابی 1
بچه سومي ها 1
ماكسيما 1
I LOVE YOU 1
*كلبه ي وحشت* 1
نـ ـفـ ـس 1
ღکمپ عشقღ 1
YدختردبیرستانیY 1
يه شب مهتاب 1
روزگار تلخ 1
فيسبوك آبي 1
emo girl 1
دختري از جنس كره 1
رویای بی انتهای من 1
تاپ رنگ 1
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اقیانوس اشک و آدرس mylove1680.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


 

من از خدا خواستم که پلیدی های مرا بزداید
 خدا گفت : نه
 آنها برای این در تو نیستند که من آنها را بزدایم .بلکه آنها برای این در تو هستند که تو در برابرشان پایداری کنی
من از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد
خدا گفت : نه  
 روح تو کامل است . بدن تو موقتی است  
من از خدا خواستم به من شکیبائی دهد
 خدا گفت : نه
 شکیبائی بر اثر سختی ها به دست می آید. شکیبائی دادنی نیست بلکه به دست آوردنی است
من از خدا خواستم تا به من خوشبختی دهد
 خدا گفت : نه  
خوشبختی به خودت بستگی دارد من به تو برکت می دهم
من از خدا خواستم تا از درد ها
 آزادم سازد
 خدا گفت : نه
 درد و رنج تو را از این جهان دور کرده و به من نزدیک تر می سازد
من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد
 خدا گفت : نه
 تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی
من از خدا خواستم به من چیزهائی دهد تا از زندگی خوشم بیاید
 خدا گفت : نه
 من به تو زندگی می بخشم تا تو از همۀ آن چیزها لذت ببری
من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا دیگران همان طور که او دوست دارد ، دوست داشته باشم
    خدا گفت : ... سرانجام مطلب را گرفتی
برای دنیا تو ممکن است فقط یک نفر باشی ولی برای یک نفر، تو ممکن است به اندازۀ دنیا ارزش داشته باشی
داوری نکن تا داوری نشوی . آنچه را رخ می دهد درک کن و برکت خواهی یافت

 

 



نظرات شما عزیزان:

اِســ ـتـٓاتـ ـيـرآ
ساعت16:31---28 خرداد 1392
سَـ ـلــ ـٓام...



مـَـن شــمـٓا رو لــيـ ـنـكـيـدَمـ...



دوسـ ـت دآشــتـ ـيـد ،



لــيــنـكَمـ كُــ ـنــيـ ـد...



+ خـَـبَــرمـ كُــن ..



THANKS



اِســ ـتـٓاتـ ـيـرآ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,ساعت 20:7 توسط افشین |